marți, 5 februarie 2019

Rugaciune pentru a distruge orice magie şi a slăbi puterile satanice.


Deviza Ordinului: "Onoare, Lupta, Rugăciune, Munca şi Studiu."
Slogan: "Nu exista izbânda, decât cu ajutorul lui Dumnezeu!" 

Rugaciune pentru a distruge orice magie şi a slăbi puterile satanice.

Tarot- Turnul fugerat.
 Această rugăciune trebuie spusă adesea de cei care au fost la ghicitoare sau magi, s-au adresat vindecătorilor sau magnetizatorilor şi au fost în contact cu lumea ocultă în general, mai ales cu spiritismul. Vor remarca ei înşişi ameliorarea stării lor în diferite aspecte. Dacă este prezent un preot, va putea să spună el a doua parte. Observaţi de asemenea că demonul, care comandă totul în magie, nu poate suporta Crezul.


Tată nostru Care eşti înceruri, Te iubesc, Te laud şi Te ador. Îţi mulţumesc că L-ai trimis pe Fiul Tău, Isus Cristos, Care a învins păcatul şi moartea pentru a mă salva. Îţi mulţumesc de asemenea că L-ai trimis pe Duhul Sfânt, care îmi dă putere, Care mă conduce şi mă sfinţeşte. Îţi mulţumesc pentru Maria, Mama mea din cer, care intervine pentru mine împreună cu Îngerii şi cu Sfinţii.
Doamne Isuse, mă prostern la picioarele Crucii tale Sfinte şi îţi cer să mă acoperi cu Sângele Tău Preapreţios, care a ţâşnit din Inima Ta Preasfântă şi din Sfintele Tale Răni.  Purifică-mă, o, Isuse, cu apa vie care a curs din Inima Ta şi învăluie-mă cu Lumina Ta Sfântă.
Tatăl nostru din Cer, fă ca apa care m-a spălat la Botez, să urce în timpul trecut prin generaţiile tatălui şi mamei mele, astfel încât familia mea întreagă să fie purificată de Satana şi de păcat.
Prosternat cu umilinţa în faţa Ta, o, Tatăl nostru, Îti cer iertare pentru mine,  pentru părinţii şi pentru strămoşii mei: pentru toate invocaţiile puterilor oculte care Ţi-ar fi putut fi adresate şi care ar fi putut atinge onoarea Numele lui Isus.
Prin Sfântul Nume al lui ISUS şi prin Puterea acestui Nume, eu declar că repun astăzi, sub suveranitatea Domnului nostru, tot ce îmi aparţine (atât pe plan material cât şi spiritual), din ceea ce a fost supus dominaţiei lui Satana.
Prin Puterea Duhuluu Tău Sfânt, arată-mi, Părinte Veşnic, orice persoană faţă de care ar trebui să-mi cer iertare, precum şi orice păcat pe care nu l-am spovedit. Fă-mă conştient de ceea ce Ţi-a displăcut în viaţa mea şi să cunosc breşele ce i-au dat posibilitatea Satanei să intre în ea.
Părinte Sfânt, Îţi dau Ţie toate refuzurile mele de a ierta. Îţi dau toate păcatele mele. Îţi dau toate căile de trecere care au permis Satanei să pătrundă în existenţa mea. Îţi mulţumesc nespus pentru iertarea şi Iubirea Ta.
Doamne Isuse, în Numele Tău Sfânt, eu leg toate duhurile rele: din aer, din apă, de pe pământ, de sub pământ şi din lumea infernală; eu îi leg strâns şi pe toţi spionii trimişi din cartierul general al Satanei; şi invoc Sângele Tău Preapreţios asupra aerului, a atmosferei, asupra apei, a pământului şi a roadelor sale. Poruncesc tuturor duhurilor rele să meargă imediat sub picioarele Tale, fără să se manifeste şi fără să ne aducă prejudicii nici mie, nici altor persoane, pentru ca Tu să poţi dispune de mine după Voia Ta Sfântă.
În Numele Preasfânt al lui ISUS, eu sparg , eu sfărâm, eu anulez toate blestemele, toate trădările, farmecele şi influenţele duhurilor rele, toate deochiurile, toate blocajele moştenite (cunoscute sau necunoscute), toate incantaţiile, toate vrăjile, toate piedicile, minciunile, obstacolele, prezicerile sau pactele diabolice,  precum şi toate dezordinile ,şi toate bolile, oricare ar fi originea lor, inclusiv propriile noastre greşeli sau păcate.
În Numele lui ISUS, eu rup transmiterea oricărui blestem, a oricărei dorinţe Satanice sau legături spirituale urzită de infern.
În Numele lui ISUS, eu tai şi zdrobesc toate legăturile cu toţi magii,vrăjitoarele, văzătorii , magnetizatorii, falşii vindecători, hipnotizatori, mediumurile şi spiritele conduse; şi de asemenea cu toţi cei care practică ghicitul, precum şi ocultismul în general.
În sfârşit în Numele lui ISUS, eu arunc şi distrug toate consecintele şi implicaţiile care pot proveni de la participarea la şedinţe de spiritism, de la credinţă la astrologie,de la consultarea horoscopului, de la practicarea radiesteziei (pendulul), de la scrierea automată, şi de la orice fel de alte reţete sau pregătiri oculte, în sfârşit, de la orice fel sau formă de superstiţie care nu aduce lui Isus Cristos, cinstea şi slava care Îi sunt datorate. ”Iată, este Dumnezeu Cel care mă eliberează; am încredere şi nu mă tem pentru că puterea mea şi lauda mea este El: Salvarea mea este Domnul” (Is 12,2). Amin.
Tatăl nostru... Bucură-te Marie... Slava Tatălui…
Rugaciunea Domneasca
+ Tatal nostru, Care esti in ceruri, sfinteasca-Se numele Tau, vie imparatia Ta, fie voia Ta, precum in cer si pe pamant. Painea noastra cea spre fiinta, da ne-o noua astazi, si ne iarta noua gresalele noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri. Si nu ne duce pe noi in ispita, ci ne izbaveste de cel rau. Amin.+
Salutarea Ingereasca
+ Bucura-te Marie, cea plina de har, Domnul este cu tine; binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul trupului tau, Isus.  Sfanta Marie, Maica lui Dumnezeu, roaga-te pentru noi, pacatosii, acum si in ceasul mortii noastre. Amin.+
Preamarirea Sfintei Treimi
+ Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, precum era la inceput si acum si pururea in vecii vecilor. Amin.+

Cu dragoste fraternala, 
                                       Un Cavaler in " Ordinul Florii de Cires - Sakura."       5.02.2019
 

Sursa: Peut-on se liberer des espirits impures ? ; Autor: Mons. Tournyol du Clos;
Editura: L’Archistratege; Ediţia: 2011.;Bucureşti, 2012; Traducere din franceză:
IMPRIMATUR + Antoine-Nabil Andari, Vicar general Patriarhal de Jounieh (Liban)
la 14 septembrie 2001, în sărbătoarea Înălţării Sfintei Cruci.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu